Górski urlop udanym pomysłem

Najlepsze informacje prosto z sieci

W tym roku zimowy urlop mieliśmy przeznaczyć na prace porządkowe w domu. Te plany udało się zrealizować tylko w części. Po kilku dniach uznaliśmy bowiem, że jednak warto choć na chwilę wyjechać w nasze ukochane góry. I pojechaliśmy, najpierw jednak rezerwując miejscówkę w jednym z pensjonatów. Na szczęście udało się znaleźć fajne miejsce noclegowe.

Spory wybór noclegów w górach

noclegi w górach z wyżywieniemOczywiście były obawy, że może nie uda nam się znaleźć odpowiedniego hotelu czy ośrodka wypoczynkowego, w końcu szukaliśmy w zasadzie na ostatnią chwilę. Na szczęście jednak trafiliśmy na znakomite miejsce. I choć nie byliśmy zbyt wybredni, jeśli idzie o udogodnienia, to oferta była szeroka. Przede wszystkim bliskość tras pieszych i stosunkowo niezbyt duża odległość od stoku. Nie nastawialiśmy się na szusowanie, ale dobrze jest mieć pod ręką taką możliwość – z takiego założenia wyszliśmy. Opcja noclegu ze śniadaniem także była dostępna. W ubiegłym roku doszliśmy do wniosku, że noclegi w górach z wyżywieniem to oferta zdecydowanie bardziej komfortowa, niż bez wyżywienia. Jest łatwiej, a przy tym szybciej można ruszyć w trasę. A że uwielbiamy górskie spacery, także zimą, to nie mieliśmy wątpliwości, że warto zjeść śniadanie w pensjonacie, a potem można szukać obiadu czy kolacji na przykład w gospodach. Nie tylko jedzeniem żyje turysta. Na miejscu mieliśmy parking i serwis narciarski, choć w tym przypadku akurat z niego nie skorzystaliśmy. Miła obsługa, ładne otoczenie czy internet wi-fi – to także znaleźliśmy w ośrodku.

Wyjazd w góry okazał się dobrym pomysłem, choć decyzję podjęliśmy za pięć dwunasta. Zawsze jednak fajnie jest choć na chwilę oderwać się od codziennych obowiązków i odpocząć. Góry nam to gwarantują, choć dosłownie to wcale nie odpoczywamy. Oddech łapiemy spacerując i podziwiając malownicze krajobrazy.